06
апрель
2023
Дұрыс тамақтану
Дұрыс тамақтану
"№ 166 лицей» КММ-сінің 5 "Е" сыныбында "Дұрыс тамақтану" тақырыбы бойынша әңгіме өтті. Әңгімелесу барысында балалар қажетті мөлшерде калория алу үшін тамақтануды қалай дұрыс ұйымдастыруға болатындығын және адамның жасына сәйкес күніне қанша рет тамақтану керек екенін, сондай-ақ тағамның пайдалы қасиеттері туралы білді. Әңгіменің екінші бөлігі ойын түрінде өтті. Балалар командаларға бөліне отырып, өнімдердің қасиеттері және олардың адам өміріндегі пайдасы туралы сұрақтарға жауап іздеді. Ойын белсенді жүргізілді. Әрине, ойын қорытындысы бойынша жеңімпаздар командасы пайда болды.
Правильное питание
В 5 "Е" классе КГУ "Лицей 166" прошла беседа на тему "Правильное питание". Во время беседы ребята узнали, как можно правильно организовать питание для полноценного получения нужного количества калорий. Сколько раз в день необходимо принимать пищу, согласно возрасту. Мы говорили о полезных свойствах продуктов. Вторая часть беседы проходила в виде игры. Поделившись на команды, ребята давали ответы о свойствах продуктов и их пользы в жизни человека. Работа шла активно. Конечно, по итогам игры появилась команда победителей.
"№ 166 лицей» КММ-сінің 5 "Е" сыныбында "Дұрыс тамақтану" тақырыбы бойынша әңгіме өтті. Әңгімелесу барысында балалар қажетті мөлшерде калория алу үшін тамақтануды қалай дұрыс ұйымдастыруға болатындығын және адамның жасына сәйкес күніне қанша рет тамақтану керек екенін, сондай-ақ тағамның пайдалы қасиеттері туралы білді. Әңгіменің екінші бөлігі ойын түрінде өтті. Балалар командаларға бөліне отырып, өнімдердің қасиеттері және олардың адам өміріндегі пайдасы туралы сұрақтарға жауап іздеді. Ойын белсенді жүргізілді. Әрине, ойын қорытындысы бойынша жеңімпаздар командасы пайда болды.
Правильное питание
В 5 "Е" классе КГУ "Лицей 166" прошла беседа на тему "Правильное питание". Во время беседы ребята узнали, как можно правильно организовать питание для полноценного получения нужного количества калорий. Сколько раз в день необходимо принимать пищу, согласно возрасту. Мы говорили о полезных свойствах продуктов. Вторая часть беседы проходила в виде игры. Поделившись на команды, ребята давали ответы о свойствах продуктов и их пользы в жизни человека. Работа шла активно. Конечно, по итогам игры появилась команда победителей.